September

lite bilder från france!
Hade lite fin semester hos frugan i Frankrike. Har inte hunnit skriva något om det eller om något annat för den delen, men France-trippen blev väldigt lyckad. Vi hann med Nice, Cannes, Antibes, Jean les pins, Theoule (och alla småställen däremellan) på en vecka. Vi gjorde misstaget att festa i Antibes en kväll och sedan var vi fast. Det blev sedan samma ställe, varje kväll. Vi träffade massa folk, många kul och många wierd. Det blev mycket bilturer (50% av alla bilder jag tog är typ tagna i bilen) och mycket fest. Lite sol och bad däremellan och hysterishopping i slutet. Tack Louise för ditt fina sällskap å för att du bor i ett så fint land.
 
Sedan har jag dessutom börjat skolan. Utbildningen känns 100% rätt i magen. Jag och mina magkänslor. Allt måste kännas 100 för att det ska funka, det gäller allt. Jag ger upp direkt annars. Har liksom aldrig förstått varför man ska nöja sig? Vi bor i Sverige. Man kan byta utbildning, arbete och partner så fort något inte är 100. Easy.
 
Imorgon ska jag fightas lite med Victor Bull, the raging bull. Hoppas på att han kan spöa ihjäl mig. Saknar den känslan! Sedan måste jag bara nämna att jag älskar rutin. Välkommen tillbaks.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad läser du för utbildning?:)

2012-11-23 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0