Söndagsbusiness

 
Idag har jag druckit två kannor kaffe. Skojar faktiskt inte. Jag vet att det är en fullständig osanning att man inte hinner träna och jag är den som säger det oftast, man hinner om man planerar. Fast varje regel har ett undantag och idag har jag faktiskt inte hunnit. (Jag hade hunnit om jag hade planerat, men jag fick en chock när jag insåg hur mycket jag hade att ta hand om idag)
 
Okej, så idag har jag: tvättat, städat lite kaos, sorterat lite papper, sorterat lite kläder (har en hel hög som jag ska reklamera. Varje kunds rätt..), tentapluggat, sammanfattat en halv bok, skrivit instuderingsfrågor, läst case och skrivit arbete. Jag är helt slut i huvudet men har fortfarande en lååååååång väg att gå, så det kommer få bli en kanna kaffe till. Min kropp skriker efter frisk luft och motion men jag måste bli klar. Som tur är har jag gymkort på 24/7, så om det krisar får det fan bli en midnattstripp dit.
 
Mina träningar har sett ut såhär under veckan:
Måndag: Boxning och fys
Tisdag: Fightkarate på morgonen, grundkarate på kvällen
Onsdag: Vila
Torsdag: Vila
Fredag: Kickboxning
Lördag: Karate
Söndag: SÖNDAGEN ÄR EJ ÖVER!
 
Det här schemat ska jag försöka hålla mig till fram tills december. Jag har ett dumt skol-schema som gör att jag inte hinner till träningen på torsdagar och därför blir det så dumt med onsdag, torsdag som vilodagar - men man får göra vad man kan. Söndagar är det tänkt att det blir mest konditionsträning. Det blir mycket kampsport, vilket jag älskar. Behöver dock få in lite mer idrottsspecifik styrketräning, men detta får jag ta mer i januari.
 
Detta blev ett fett långt blogginlägg! Jag hinner nästan aldrig skriva numera, och dessutom tycker jag att det är roligare att uppdatera på Instagram, så ni kan följa mig där istället om ni tycker att jag är tråkig här!
 
Puss.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0