Hej och hejdå!

 
Jag är evigt tacksam till dom personer som har fått mig att känna att det är kul med träning igen. Jag hjälper gärna tillbaks lite till dom som är vart jag var för ett tag sen, när jag hade tappat lust och ork. Man får hjälpas åt. Idag var Jessica och jag ute i skogen och sprang en runda (hon sprang två) och sen körde vi lite utegym.
 
Jessica tycker att det är skitkul att springa medan jag hatar det. Hon ska försöka få mig att hitta det roliga i löpning och jag ska försöka få henne att se det roliga i annan träning.
 
Jag har tränat i ungefär en månad nu. Kanske 2-3 gånger i veckan i genomsnitt och det har varit perfekt som start. Det har inte hänt alls mycket på vågen men jag känner mig extremt mycket starkare redan. Nu ska jag få bort några kilon och bli snabbare och smidigare. Kommer köra mycket karate och explosiv träning i höst.
 
Har tänkt på att ordna ihop en liten söndagsgrupp som vill ta sig ut till Karlslund varje söndag och köra lite kondition och stationsträning. Ni som läser och vill följa med, HÖR AV ER. Denna vintern ska fan inte spederas i soffan med bakfylla och magkatarr. Hejdå till det!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0