17.05.2012

Hej bloggis.

Idag har jag inte gjort något alls! Har varit på utbildning i Köpenhamn hela veckan och imorse när jag vaknade upp så kändes det som att jag hade blivit påkörd i sömnen! Heeelt slut. Det är nästan värre att sitta still och lyssna än att jobba fysiskt hårt ibland! Ang jobbet på Kastrup så känns det riktigt roligt! Vi hade som sagt utbildning denna veckan och av oss 20 som blev utbildade så har några utav oss blivit utvalda att gå vidare och utbildas för lite fler arbetsuppgifter. Jag blev en utav dem, så hela nästa vecka kommer också att bestå av utbildning.

Tror att jag inte kunde ha önskat mig ett roligare sommarjobb, allt känns riktigt bra! Det känns bra att få spana efter terrorister istället för att vika kläder hela dagarna.. Och mina arbetskompisar är roliga! Försöker verkligen lära mig så mycket danska som jag bara kan, och det går helt okej. Jeg taler næsten flydende ;)

Och imorgon får moster Emma och Nani besök av världens finaste grabbar Alvin & William. Deras mamma å pappa har beslutat sig för att åka på weekends på vars ett håll så moster är överlycklig för att vi ska få busa och ha lite FF!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0