liljor & tatueringar




Liljor alltså! Världens finaste blommor. Köpte en bukett till min kära mamma idag, varje dag är mors dag istället för en gång per år tänkte jag.. Liljor är galet underbara och jag känner bara en person som inte tycker likadant. Min syster Sabina säger att dom luktar kiss.... Förstår inte, kommer aldrig förstå... :(

Ps. Louise: varje gång jag känner doften utav liljor så tänker jag på Cannes och ditt mysiga place. Har på något sätt förknippat liljor med Frankrike & dig! Puss frugan!

Ps2. Idag hade jag en tatueringstid som jag så fint blev tvungen att avboka. Jag fick inte tatuera mig för min mamma.... Jag orkar inte se några tårar så jag ska försöka övertala henne i några år till.. Har bara försökt de senaste 4, men jag får kämpa vidare....


Kommentarer
Postat av: Louise

Åh de är underbara! Ska också köpa liljor snart bara för det och tänka på dig min älskade vän!

Att tänka på en tatuering länge tycker jag bara är positivt, då vet du att du verkligen vill ha den. Annars kanske du förstör din snygga kropp med fem till när du väl börjat;) PUSS PUSS

2012-05-29 @ 22:12:08
Postat av: Farah

Hahaha BARA RÄTT!

2012-05-30 @ 10:32:57
URL: http://www.faruschkatycker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0