Kastrup hela sommaren



Idag fick jag förresten jobb på Kastrup! Börjar redan på måndag med utbildning, så det är snabba ryck. Trevligt tycker jag. Fast jag tycker även att det är väldigt tråkigt att jag söker ETT jobb med förhoppning om att slippa jobba (..och ha lite sommarlov istället!) men resultatet av EN jobbansökan, ihopslängd lite fort, så får jag jobbet som förstör hela min idé om sommarlov.

MEN nu ska vi vara positiva! Längtar mest efter att få gå upp halv 5 och kunna sluta tidigt. Så att man hinner känna på lite sol den här sommaren. Om det nu blir någon. Puss.


Kommentarer
Postat av: Farah

Wohoooo!

2012-05-10 @ 09:48:02
URL: http://www.faruschkatycker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0