Kaffe kaffe kaffe

Jag hittade ett ställe att hänga på med sitt plugg. Ett konditori på Kungsgatan. Detta är väl en av anledningarna till varför jag älskar Göteborg. Tillräckligt liten stad för att kunna ta sig fort till ställen men tillräckligt stor stad för att kunna vara anonym och själv på ett konditori. Tänk om man hade bott kvar i Landskrona och behövt sätta sig ngnstans där man kan få plugga och vara ifred? Till er som bor i Landskrona och vet vad jag snackar om; tänk att gå in på Maddes och ta en kaffe med sin bok? SJÄLV på Maddes!! Åh gud, det hade nog hamnat i lokaltidningen. Men nu sitter jag här och njuter iaf. INTE på Maddes då alltså, utan på ett konditori med massa gamlingar ;) Det är påtår på kaffet så jag tror att jag blir kvar ett tag. Stänger av min mobil medan jag är här för er som undrar. (Typ mamma!)

Ps. Nu måste ni väl älska min blogg? Såhär uppdaterad har den nog aldrig känt sig. Snart kommer det nog folk på stan och vill ta foto med mig för att jag har en blogg! Längtar.

Ps2. SKOJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0