It's still friday

Har tjatat om att det är fredag hela dagen :) Men jag är så glad över att vara ledig och kunna njuta av en fredag. Speciellt när vädret har varit helt underbart. Jag är verkligen en lycklig människa idag! Känns skönt ska ni veta.

Började denna dagen med städ & en shoppingrunda. Hittade massa fint men f.å.r i.n.t.e s.h.o.p.p.a mer. Tänkte jag iaf, tills jag råkade hitta en underbar klänning på Bikbok som jag var tvungen att ha. Visar bild sen.

Har även fikat med en karatekompis idag. Hon heter Rim å driver ett eget företag där hon kör boot camp för folk som vill komma i form, här i Gbg. Sjukt inspirerande å driven tjej det där. Vill ni komma i form så googla RM bootcamp i Göteborg! Anyway, vi satt på Le pain francaise och önskade att vi var i Paris. Drack en hel kanna kaffe dessutom.

Nu är jag på väg till Torslanda för att hälsa på syrran å de små trollen. Fina fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0