Happy friday!


Fredag. IGEN! Fan vad tiden går fort alltså.

Jag är ledig idag och det känns så klart underbart. Valde verkligen rätt dag att sova ut på. Vaknar klockan 12 med 800 missade samtal och solen skinandes. Med en hel hög räkningar att betala och viktiga mail, samtal och grejer att ta tag i. Gjorde en stor frukost/brunch och satte mig och ÄNTLIGEN är det mesta klart.

- CSNgrejer fixade
- Lägenhetskontrakt fixat (ska hyra ut min lägenhet!)
- Räkningar betalda. Massa andra papper klara.
- Massa stora stenar som jag har bärt runt på, borta!
- Utbildningar SÖKTA.
- Paris-resa, BOKAD.

Högskoleprovet kvar. Packa ihop alla kläder och grejer kvar. Göteborg, 3 veckor kvar. Sen blir det Skåne. Hela vägen hem till mamma och mina små darling friends hemma i Skåne. Det blir Paris nästan direkt med mina tjejer (LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!), sen blir det körkort (omg äntligen), det ska bli svart bälte i sommar (herregud, det var fan på tiden), det måste skaffas ett jobb i Skåne. Helst Zara, jag trivs väldigt bra - oavsett vad Uppdrag granskning säger!

Sorligt att lämna min lilla, fina lägenhet och Göteborg. Det är lite ångest om jag ska vara ärlig, men jag vet varför jag gör det och jag vet att jag måste göra det.. Det är så klart inte omöjligt att stanna kvar här i sommar, men ibland måste man tänka lite framåt och bana väg för framtiden som det så fint heter.. Och så är det ju bara för några månader, jag får tänka så istället!

Men ikväll är det faktiskt fredag och då glömmer man allt och bara finns!!!!! Ikväll blir det AW på Clarion Hotel och middag på Tranquilo med några jobbkompisar. Det kommer bli awesome. Jobb lördag, söndag.. Gött med helg!

P U S S!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du läsa till? :)

2012-03-24 @ 17:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0