Worky

Jag har snart jobbat 10 dagar av 11. Det roliga är att jag inte ens har tänkt på att det är så många dagar, förrän nu. Vi har kul på jobbet samtidigt som vi gör nytta.

Annars har jag inte mycket nytt att rapportera. Grät 2 gånger idag. Första gången när en kille följde sin amerikanska flickvän till flyget. Hon grät och gick på flyget och han höll sig tills han gick förbi oss och sen mitt framför mig ungefär så brast det, hans tårar sprutade. Då var jag också tvungen att lipa lite snabbt. Och nyss när jag skulle stänga dörren så råkade foten hamna emellan och ja ni vet. La mig ner på golvet och grät som ett litet barn. Känner mig som en lipsill nuförtiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0