Farah

Förförra året när jag, Farah och Jessi var i Egypten så stod vi vid den här vägen varje dag. Vi hade kanske 15 km in till city och varje dag stod Farah just här och prutade på taxipriserna som FAN! Hon brukade pruta ner från 50 spänn till kanske 15-20 beroende på dag och vårt humör. Det roliga var att när Farah väl fick som hon ville, så satte jag mig alltid längst fram i bilen och när vi var framme och jag insåg hur långt och billigt vi hade åkt, så ville jag alltid ge chaffören en extra slant. Farah kokade varje gång, hon hade fått pruta helt i onödan.


Thats just us. Farah makes the work, Emma fuckar upp det igen!
 
PS!
På tal om Farah så ska hon vara med och morgonprata på Din Gata nästa torsdag och fredag. Sen ska ni alla rösta på henne, för hon vill bli radiopratare. Jag återkommer med mer info. Tror att hon kommer prata om kiss, bajs, tjockjeans och kanske någon utav dagens män.

Kommentarer
Postat av: Farah

Hahahaha du är rolig du!!! Älskar dig!!!

2012-07-24 @ 08:41:51
URL: http://faruschkatycker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0