12 juli 2012

 
Hey!
 
Har haft lite hektiska dagar på sista tiden. Ska jag sammanfatta så har allt och inget hänt. Har blivit bestulen på typ en halv månadslön + andra grejor värda mkt pengar. Försöker fortfarande komma över det, haha. Det roliga är att när sånt väl händer så kan man bara skratta åt det efteråt. Det är precis som att man tappar intresset för pengar och sånna grejer. Man förstår typ att det finns viktigare saker i livet och tänker att man är glad för att inget värre har hänt i ens liv. Ni förstår vad jag menar.
 
Igår träffade jag lite kollegor i Köpenhamn. Väldigt dejligt även om kvällen fick avslutas rätt tidigt. Idag ska jag till Köpenhamn igen för att träffa lite fler kollegor. Skippar karnevalen idag men joinar den imorgon. På lördag fyller jag år och ska ha lite kalas hemma med mina favvotjejer. Vet att vissa av er vill se en önskelista men alltså jag vet inte vad jag vill ha. Eller jo jag vill ha jättemycket, men jag bryr mig inte vad ni köper. Men här har ni lite grejor som jag behöver:
 
- Smycken från dyrberg/kern (detta är kanske mer ngt min familj borde köpa... hehe. Finns en klocka som heter PALACIO och kostar rätt mkt. Den vill jag ha tack! Annars ett armband + ring från Starlight-kollektionen (också Dyrberg/Kern). Det tjockare armbandet, mellersta storleken, i guld. Eller den tunna ringen i guld strlk 18. tack på förhand. Annars andra lite billigare smycken, såsom tunna ringar eller något.
 
- Inlines (så jag kan åka med jessi)
 
- En iphone 4S
 
- Parfym (Armani Emporio She, eller Laura Biagotti-parfymen, eller ngn av Escadas kanske)
 
- Presentkort på vadsomhelst (kicks, åhlens, i dont know)
 
- Hårgrejer. Riktigt bra schampo + balsam + inpackning
 
JAG KOMMER INTE PÅ NGT MER!
Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0