2 jan 2012

Gott nytt år allihop! Jag drömde konstiga drömmar inatt. Jag drömde om hela året, olika händelser. Fast i drömmarna blir det alltid så mycket brutalare och omgjort. Jag drömde om karate, om curling, om hockey (älskar hockey nuförtiden), om Zlatan, om Barcelona, om Göteborg, om Farahs bröllop, om mina vänner; Jessica, Mirjam, Saranda, Casse. Om mitt jobb, mina arbetsfriends, om skolan i Borås. Alltså fan jag drömde nog om allt inatt! Vaknade upp och fattade inte vilket år det var, eller om det hade varit nyårsafton än.. Haha, det är sant!

Jag är kvar i Landskrona och ska vara här tills på onsdag. Har ångest för att åka hem och behöva jobba. Fattar inte varför man måste jobba, såååå dåligt. Nu ska jag snart iväg och röka årets första vattenpipa hos Farah. Vi börjar tidigt i år.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0