Zlatan Ibrahimovic

Inatt drömde jag om Zlatan, igen! Haha sedan jag läste ut hans bok i julas så har han poppat upp i mina drömmar lite titt som tätt. I natt drömde jag att jag var hans nanny. Eller jag övertygade honom att jag var den rätta nannyn för dem, eftersom att jag kunde lära hans barn karate och att prata bosniska. Han nappade. Så Zlatte, om du läser detta så står mitt erbjudande från drömmen kvar! Hehe.

Idag ska jag ner till Skånis. Det blir Malmö hela lördagen då jag ska vara med och tävla i karate. Söndagen blir det träning hela dagen på Enighet, även i Malmö. Det kommer vara min lediga helg och sedan blir det snabbt tillbaks till Göteborg och jobb igen på måndag. Livet alltså. Det får gärna bli semester, snart. Puss och kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0