lycka


Jag vet faktiskt inte om det finns något som gör mig lyckligare än kläder. Så det där med att lycka inte kan köpas, jag vet inte. Pengar = kläder och skor. Kläder och skor = lycka. Mina favoriter och wishlist här under!


Jag kommer leva i den här jackan i vår. Älskar den, det är dock fortfarande lite för kallt! 999 kr, ZARA


De här byxorna kan vara de bästa jag någonsin har ägt. Jag har just nu slitit ut mina totalt efter att ha använt dem hela hösten, men jag kommer lätt köpa nya! De kostar 559 på ZARA men nu har även Gina Tricot fått in ett par som är nästan identiska. De på Gina kostar 599 och har både guld- och silverkedjor, ZARA har bara guld. Man måste ha ett par!


Jag hatar egentligen färgen på de här jeansen, men när jag provade dom så var jag tvungen att köpa dem. Sitter väldigt bra över rumpan, perfekt längd och bra pris. Tyvärr så fyller inte modellen på bilden riktigt ut dom som hon ska, hehe! 399 från ZARA, TRF.


Hittade den här tröjan idag på Gina Tricot. Har länge letat efter en flaggtröja, även om det känns lite uttjatat nu så älskade jag denna. Skön, lite oversized och perfekt i vår till jeans/ett par jeansshorts och converse. 299 kr.


Turkost är inte helt fel alltså. Älskar transparanta plagg men har typ bara svarta och vita så nu har jag lite färgglatt också. Fint. Monki, 300 kr.


Dessa skorna äger jag inte än, men jag kan inte bestämma mig för om jag ska slå till på dessa eller på skorna här under. Älskar nitarna på dessa och svart är alltid svart men jag stör mig lite på klacken och sulan. Jag hade velat att dom skulle vara lite grövre. Det blir för smalt på något vis. Har en grej för grova skor. ZARA, 749 kr.

Dessa är jag egentligen helt kär i, så jag vet inte vad jag väntar på. Typ nästa lön. ZARA, 799 kr.



Och alltså, Chicy.se tar livet av mig. Vill ha ALLT där. Speciellt de här tröjorna. 699 och 499 kr.


Tänkte försöka flippa ut i vår och klä mig färgglatt. Har länge haft en grej för svart, vitt, grått, militärgrönt. Höstfärger. Jag tycker iofs att det är snyggast och bäst men ska försöka hålla utkik efter pastelligare färger i vår! Blommigt och mönstrat är jag lite sugen på. Även om svart är bäst! Är extremt sugen på riktigt rött hår i vår också, men ska sova på den tanken ett tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0