Ge mig Zlatan

 
Idag så skulle Ryan Gosling och Eva Mendes flyga med vårt flyg från Köpenhamn till New York. När dom kommer upp mot gaten så är det jag som står där och det är mig dom kommer fram till. Jag reagerar och tycker det är skumt att ngn säkerhetssnubbe står och håller deras bagage och jag reagerar över att de båda ser väldigt glada och entusiastiska ut men other than that so nope, jag kände inte igen dem. Haha. Sämsta skådespelarvetaren genom tiderna är jag. Poletten slank inte ens när jag tittade i deras pass och såg namnen. Jag var nära på att fråga henne om passet igen, tyckte jag kände igen henne från någonstans..... Haha! Som när Fredrik Ljungberg handlade av mig en gång, folk ser fan inte ut som de gör på TV. När Fredde handlade så såg jag bara en kortväxt man i manchesterbyxor. När Eva Mendes kom upp till mig med sin kille såg jag bara ngn slags latinobrud och en skäggig pojkvän.. Jaja. Låt mig träffa Zlatan någon gång istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Omg... Ryan Gosling!! Måste banka dig i huvudet!

2012-08-16 @ 19:40:45
URL: http://jawnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0