fredag i Paris hade inte skadat.

Resan blir alltid så bra när man kommer hem och tänker på det. Vi var bara borta i 4 dagar och ändå kommer jag leva på detta länge. En grej man måste passa sig för ifall man åker till Paris är att prata strunt på svenska. Vi var med om flera olika situationer då det kunde ha gått hemskt snett. Det pinsammaste som hände var när jag stod i en toalettkö och sa högt ut, men fan komigen jag kissar på mig. Då kommer Johan från Stockholm ut ur toaletten och säger, kissa inte på dig är du snäll. Det var lite pinsamt men inte så man dog. Det fanns tillfällen då jag tänkte säga saker högt men höll igen och sedan kom det att visa sig att det var svenskar i närheten. Ibland har man tur. En dag vid Triumphbågen kom det däremot ett gäng killar som skrek, kolla BRUDAR. Kul tyckte vi..













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0