emma the housewife

2 nätter. 5 timmars sömn. Lägg på att jag har gjort högskoleprov OCH flyttat ur min lägenhet på 2 dagar. Japp, nu bor jag hos min kära storasyster i 2 veckor. Sen blir det Skåne fram tills juli/augusti. Har inte hunnit känna efter hur det känns än. Jag och sis har sprungit runt som två mongos på stan, vi hade båda ångest för saker vi hade köpt, så vi hade med oss vars en påse med grejer att lämna tillbaks. Men sen när vi hade lämnat tillbaks allt så kände vi oss helt plötsligt rika och gick loss totalt. Men det är lugnt, vi ska börja gå i terapi. Nu blir det 2 veckors all inclusive för mig här i Torslanda.. Trodde jag. Bilden säger allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0