18 days

18 dagar kvar till karate SM och det blir min första tävling på 2 år typ. TVÅ ÅR? Vart försvann två år? Det är helt galet att tiden går så fort. Jag kan inte förklara hur glad jag är att jag äntligen är igång igen, det behövs just nu. 18 dagar, 8 karatepass och resten kommer bli egen spänst- och konditionsträning. Det kommer i princip den enda träningen jag kommer ha kört inför SM, men jag känner inte ens att jag behöver mer. Jag är så sjukt taggad att det kommer få väga upp för min kassa förberedning.

Sen ska jag inte sticka under stolen med att jag saknar ihjäl mig efter alla tävlingar utomlands. Och mest av allt; alla festerna efter tävlingarna!! Man måste ju mixa nytta med nöje, annars går det aldrig :) Det går nog inte att förklara hur det ser ut när man stoppar alla karateutövare från alla världens länder i ett och samma rum. Folk med blåtiror och fläskläppar överallt, en och annan med krycka, men ALLA dansar järnet och kraschar ofta stället. Karatefylla är ett alldeles perfekt ord!


















Haha, dessa bilderna är från min sista tävling i Österrike typ november 2009. Kan ha varit den stördaste kvällen i mitt liv.. Ingen ser klok ut, men det är skitsamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0