om kedjerökning, karate och söndagar

I inlägget före detta så publicerade jag en text från Michaela Forni's blogg. Den har ingenting med mig och göra, jag tycker bara att hon skriver fint, så jag diggar henne och hennes blogg. Hon är bra på det där med att skriva när det gör ont liksom. I allafall, tänkte bara klargöra att det inte hade med mig att göra så det inte missuppfattas fler gånger än när min mamma ringer till mig och är helt hysterisk.. "VADÅ KEDJERÖKTE?!!"

Så morsan och alla andra kan ta det lugnt. Jag går upp ofta mitt i natten nuförtiden, men då tränar jag slag och sparkar inför SM om 3 veckor.. Är så taggad och imorgon ska jag träna med en ny klubb här i Gbg.

Idag är jag pigg och min evighetslånga förkylning börjar typ släppa? Woho! Så idag blir det städ, tvätt och matlagning!! Varje gång det är söndag och man behöver göra sånt man inte vill, så tänker jag bara på att säkert 99% i Sverige måste göra exakt samma grej.. Tänker man så, så känns det genast lättare! :)

Jag har fryst mitt medlemskort i muay thai nu pga att jag behöver träna karate inför SM och är skitledsen för att jag inte fick använda mina nya thaishorts så mycket :/ i januari ses vi igen, can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0