taggad tjej

Heeeeej! Jag borde sova men jag kan inte lägga mig tidigt så det är lika bra att ge upp. Idag har jag jobbat och efter jobbet körde jag ett härligt karatepass. Det har blivit mycket karate nu de senaste 2 veckorna och jag har gått runt och mått så jävla bra! Kan inte förklara hur skönt det är att få träna igen.. Jag blir en helt annan människa, tänker helt annorlunda, orkar så jävla mycket mer och äter så jävla mycket nyttigare. Jag är inte ens sugen på godis eller vin?!

Ska. Aldrig. Sluta. Träna. Igen!!!!!!!!!!!!

Det var allt för mig. Har inte så mycket kul att skriva. SM om 4 dagar och det är det är nästan allt jag tänker på just nu. Imorgon blir det dubbelpass, gym på morgonen och karate på kvällen. Sista träningen på onsdag och sen tänker jag åka till Sthlm och ta det lugnt på torsdag, fredag. Hör av mig normalt igen när jag har guldet. TAGGAD TJEJ!! PUSS

Kommentarer
Postat av: Jeanette Ståhl

Lycka till, du fina tjej! Kram<3

2011-11-29 @ 05:40:31
URL: http://mrsjeanette.blogspot.com
Postat av: Anonym

Klart du tar hem guldet, kuzze!

2011-11-29 @ 12:12:40
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0