Bloggat från mobilen

Idag är jag riktigt irriterad. Av ingen anledning men idag är bara en sån dag då man hade kunnat skrika åt vemsomhelst eller störa sig på vad som helst. Och så har jag känt för att gråta hela dagen. Helt utan anledning. Sitter på bussen hem från Torslanda och funderar på vad fan det är för fel på mig, och kommer på det i samma sekund. Det brukar kännas såhär en gång i månaden för en tjej som mig. Och säkert för många andra tjejer.. Det är synd om oss!

Sjukt att kroppen kan reagera såhär och göra såhär. Måste investera i lite PMS-tabletter snart.. Nu är jag på väg mot kviberg och karateträning. Är så jävla trött idag att jag hade kunnat åka hem och lägga mig direkt, men jag tänker fan köra!! Puss och kram


Kommentarer
Postat av: louise

skönt att höra att det inte bara är jag som haft en dålig dag idag!

2011-11-22 @ 19:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0