våren 2010

 

Våren 2010 var grym. Jag hade verkligen skitkul. Den 1 mars förra året bodde jag och fem andra tjejer i ett kollektiv. Vi hittade alltid anledningar till att fira allt möjligt! Antigen för att någon fick ett nytt jobb, eller för att någon kommit in på någon utbildning, eller helt enkelt att det var fint väder ute eller för att någon var lite extra glad! Saknar alla reaggeklubbar Lovisa ville dra med mig på, och alla "gå-ut-och-ta-en-öl, bara en" som Laila var så bra på.

 

Jag hade liten reunion med galningarna Wali, Towa och Adam som var och hälsade på mig i Skåne förra året i mars. Vi drog till Köpenhamn och festade med resten av Wipeout-gänget. Sedan drog vi oss vidare till Malmö och fortsatte att umgås lite. Jag tror inte att jag någonsin slutade skratta under dessa dagarna & jag kan säga att det var TUFFT att gå och jobba som en normal människa efter dessa dagarna. Det var svårt att bete sig normalt, haha..

 

Saknar alla powerwalks i Göteborg och i Landskrona med Sofija. Saknar våra kollektivfester och vattenpipekvällar. Saknar Göteborg, men jag är säker på att en vår i Borås kommer bli bra. Bara det blir lite sol snart! 1 mars idag ju, det börjar närma sig, wohoho!

 

Nu ska jag hugga tag i böckerna i några timmar framöver!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0