11 mars 2011


Imorgon kommer bästaste Jessica till mig, jag längtar galet!! Det tog mig över 2 år att hälsa på henne när hon bodde i Norrköping, tur att hon inte är lika seg my sweetheart.

Idag har jag varit på Jensen's och sedan tog jag mig till skolan. Detoxen fick ta slut. Men den varade iaf i 11 dagar, så det är ju grymt. Kan ju faktiskt inte vara på diet nu när Jessi kommer.. Måste ju ta henne till Eest's sushibuffé :)

Igår var kickat. Det var en känd breakdansare på xoy (aka David) haha. Jag dör lite av tanken och av kvällen i övrigt igår. Har gått runt och skrattat heela dagen verkligen. Hur fan kan det hända så mycket skumma grejer? Haha, jag och breakdance-bästis sviker inte torsdagar i Borås iaf!





Kommentarer
Postat av: rachel

vem är killeN? :)

2011-03-12 @ 20:10:54
URL: http://rachel.blogg.se/
Postat av: emma

haha, david är min bästis i borås! kan hooka om du vill, han är hookbar.

2011-03-30 @ 18:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0