awesome

Ni vet det här med detoxen som skulle pågå i 2 veckor med endast frukt, grönsaker och soppor? Det har gått 10 dagar nu och det känns grymt. Igår kväll tränade jag dock rätt hårt och åt bara frukt efteråt.. Det kändes när jag vaknade i morse! Till middag åt jag grönsakssoppa.. La till lite torsk, eftersom att jag var extremt hungrig.. Gott & kalorisnålt.

Det roliga är att nu vrider man och vänder 87 gånger på det där kexchokladet på ica.. När man ser att ett kexchoklad innehåller ungefär lika många kalorier som man får i sig på en hel dag, eller när man inser att man måste springa en timme för att förbränna det, så fuskar man inte. Man fuskar mer med mat; typ att äta lite fisk eller att äta en extra frukt eller soppa. Men man fuskar liksom inte och köper en påse lösgodis.. FETT ovärt!!! (Nu måste jag bara stå för dessa ord under en längre tid också..)

Världens enklaste grönsakssoppa. Broccoli, blomkål, morötter, lite vatten, grönsaksbuljong. + torsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0