kör bara

Haha.. Jag orkar inte med denna dagen. Har förlängt mitt liv med åtta år, har skrattat sen jag vaknade typ. Som pricken över i:et på allt så råkade jag precis limma fast mina ögon och tappa en flaska vin på golvet. Jag har förlorat minst en timme på att försöka få tillbaka mina ögon och en halvtimme till åt att torka vin. Ingen aning hur jag lyckas men nu äntligen kan jag lämna mitt hem och bege mig mot lite afterwork. Efter det kör vi kickad förfest (utan något vin att dricka), och sedan gästar vi xoy ikväll. Har hört att det ska vara en vettig DJ där ikväll. Malin fyller år förresten, det är därför vi får gå all in på en torsdag.

PUSS OCH KRAM!


Kommentarer
Postat av: Indira

Lika bra att vinet åkte i golvet. Akta magkatarren syster.

2011-03-31 @ 20:02:11
Postat av: Indira

BTW. Du passar nog bättre som brunett.

Jag är på väg mot blond. =) yeeeey, äntligen!

2011-03-31 @ 20:02:58
Postat av: Indira

Fast du hade nog varit fin som blondie också, om du bara hade gett det en ärlig chans. Om du hade fått till en fin nyans..

2011-03-31 @ 20:04:17
Postat av: rachel

GRYMT SNYGG I BRUNT HÅR.. blondiner har inte mycket roligare

2011-03-31 @ 21:28:50
URL: http://rachel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0