glad_tjej

Hektisk dag.. Jag fattar fortfarande ingenting, helt plötsligt har jag en EGEN lägenhet i Göteborg. Den är liksom min, helt galet. Jag fick den, var och skrev på kontraktet idag. Blev lite skakis precis när det skulle skrivas på, kändes som att någon skulle rusa in genom dörren när som helst och ge ett bud till men nej.. It's mine.

Jag flyttar i juli, det kommer ju bli världens bästa födelsedagspresent ever. Alla planer i sommar om resor hit, resor dit kommer ju få ställas in, men det känns såå skönt ändå. Nu har jag mitt eget place istället. Det tar mig 4 minuter att gå till centralstationen och ungefär lika lång tid att ta mig till min syster & mina systersöner. Dör lite.
Är Västra Götalands gladaste tjej idag! Och så vet jag ju var jag hamnar i höst. Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Sanda

Grattis Emmis!

2011-03-22 @ 18:56:21
URL: http://catchme,blogg.se
Postat av: rachel

WOW!!!! :) shit, grättz!!

2011-03-30 @ 18:10:20
URL: http://rachel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0