27 mars 2011

Igår var vi på fest för att fira Wadi som har fyllt år och hade inflyttningsfest. Fast han hade den hos någon annan. Haha, iallafall.. Det blev en utgång efteråt med Nina och Huyen. Trixade till mig lite gratis inträde men sedan blåste bartendern mig inne på stället. Jag blev arg och han blev arg och det blev en hel grej. Bartendern kallade på massa vakter, men jag stod på mig. En tjej måste ha sina principer! Idag blir det städ, plugg och kanske att äta något ute. Det är inte tid för mig att lyxa till något just nu, men komigen det är söndag.. Puss & kram.


Wädi & jag! Han var tvungen att ha på sig hjälm!


Suddig Nina, Frida, Jag & Huyen! Jag har färgat mitt hår lite lite mörkare, orkade inte gå runt och se ut som en sliten Britney Spears i håret längre, haha.


Kommentarer
Postat av: vem?

du är så fin:)

2011-03-27 @ 21:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0