2 mars 2011

Hej allihop! Idag är det dag 3 på min lilla detox och det fungerar oväntat bra. Igår var det värst.. Då ville man bara springa ner till Jensen's och beställa deras största biff med extra bearnaisesås, haha.. Men jag höll mig till planen.

Bara frukt, grönsaker och juicer. Det är först idag som det börjar gå lite bättre. Idag var jag tvungen å handla och det är alltid värst, det är då man tvingas möta allt gott, haha! Men det gick bra, jag gick därifrån med precis det jag skulle. Massa frukt; äpplen, apelsiner, grapefrukt och bananer.. Lite grönsaker och massa hallon och blåbär. Köpte med mig lite apelsinjuice från brämhults också, så att jag har i några dagar. För mig är färskpressad juice det lyxigaste som finns. Finns ingenting bättre!

Jaja, nu ska jag gå ut en sväng med Malin. Idag har varit den värsta bihåleinflammationsdagen EVER! Det känns som att huvudet ska sprängas vilken sekund som helst. Måste få lite frisk luft känner jag, detta känns inte så bra.

Idag är det förresten beräknat att mitt andra systerbarn ska ploppa ut! (haha).. Varje gång mobilen har låtit idag så hoppar jag till och tror att jag ska bli moster idag. BÄBIS KAN DU KOMMA SNART? Är nyfiken på hur du ser ut och vad du har mellan benen och hela den där biten.. Snabba snabba dig please!

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0