fix myself

Glad midsommar everyone.

Denna tjejen har precis tvingat i sig lite mat och lagt sig i soffan för att försöka få till en powernap. Jag känner mig helt förstörd och bränd, inifrån och ut. Ett år av åkande fram och tillbaka, ett år av studier, stress, flytt, jobb, fest, lite sömn, dålig kost och knappt någon träning har gjort sitt. Jag har krossat och förstört mitt eget immunförsvar och har inte tagit någon tid till att bli bra och ta hand om mig själv.

Jag är glad på riktigt i vilket fall som helst för att det har blivit såhär. När man är dum och envis så lyssnar man inte riktigt på vad andra runtomkring säger, man kör sitt race.. Tills man kraschar! Så nu gäller det bara att fixa ihop sig själv!


Ta hand om er alla och ha en grym midsommar! Lev för studen, men tänk på att man ska ta sig igenom morgondagen också :) Puss och kram ♥


Midsommar förra året! Ni skulle sett mig nu, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0