fiiiiiiiint.

Hej hej hej. Vet att min blogg sakta men säkert håller på att förvandlas till någon sorts inredningsblogg, då det enda jag pratar och skriver om är inredning och grejer. Jag har fått något sjukt intresse av bostäder och inredning och minst en gång per dag går jag in på hemnet.se för att titta på hus och stora lägenheter. Kan ju vara bra att börja titta redan nu! Kanske. Hursomhelst så ville jag visa en riktigt grymt fin lägenhet som är till salu i Helsingborg. 3 250 000 i utropspris, 128 kvm! Tycker att någon borde slå till, haha :) Så himla fin lägenhet, med sjukaste utsikten. Vardagsrummet är dessutom sjukt fint inredd. Ljust och med naturfärger, fan vad fint! (Hur många gånger sa jag fint nu?!)








Bilder från hemnet.se

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag slår till!

2011-07-28 @ 10:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0