14 juli 2011



Såhär fint blev mitt köksbord idag! Är så glad att det äntligen börjar kännas som ett hem och inte bara en tom liten lägenhet. Idag har jag alltså hängt lite på Ikea och som vanligt kommer man aldrig loss därifrån. Hade verkligen kunnat gå runt flera dagar i rad och bara titta på allt. Köpa allt också! Fast tyvärr så får inte allt plats i min lilla etta, hur gärna jag än hade velat..

Nu är klockan lite över 12, it's my birthday och jag ska lägga mig för att orka upp 6.30 imorn!!! Imorgon väntar en kort jobbdag och sedan blir det mys hos storasyster + familj. På kvällen blir det en sväng till Borås för att se Veronica Maggio och hänga runt på sommartorsdagen. Jag har dock redan fått det bästa man kan få i födesedagsönskningar - en egen lägenhet och flytt till centrala Gbg är inte så sämst när man bara (eller?!?) fyller 21.. Ett nytt jobb, en storasyster och två systersöner till grannar, och på lördag får jag hänga med sis från Sthlm. Vet fan inte vad mer jag kan önska mig? (Eller jo, jag har lite fler önskningar på lager, meen ni fattar!)

Sen måste jag bara avsluta dagens inlägg med att säga TACK min fina mamma för att du finns och ger mig strenght, courage and wisdom. För att du hjälper mig att förverkliga mina drömmar och för att du är den bästa jag vet! ♥


Kommentarer
Postat av: Mirma

Ser riktigt fint ut! :) Och grattis på din födelsedag! Kram

2011-07-14 @ 01:11:39
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: jennifer

Va mysigt!

Grattis på födelsedagen :)

kram

2011-07-15 @ 17:27:50
URL: http://jenniferwiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0