yesterday

Torsdagen innan en viktig intervju igår. Enda torsdagen jag tänker att jag verkligen inte ska gå ut, men så klart att man går ut ändå, det kommer alltid någon liten jävel som tvingar en att gå ut! Alltid alltid! Hursomhelst så var det kul att gå ut när jag väl kom ut.

När jag flyttade till Borås så klagade jag ihjäl mig på att uteställena stänger 2, men nu tackar jag Borås för att man faktiskt kan gå ut och festa och ändå få lite sömn även om man ska upp tidigt. Idag har jag varit uppe sen klockan 7. Hade en jobbintervju i morse och kunde så klart inte sova i natt! Fick smeta på lite concealer runt ögonen och gå dit och se pigg ut. Jag kommer gå som på nålar tills att jag får reda på ifall jag får det här jobbet eller inte. Hoppades egentligen inte på något från början, trodde inte att jag skulle ha tillräckligt med erfarenhet för jobbet men nu är jag så nära, jag vill jag vill jag vill!




Jag och italienaren, förfest & kycklinghjärtan! Najs kombo!


Jag, albanen och kinesen igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0