Sharm el-sheikh!

Känns som att det var tusen år sedan jag skrev. Jag har jullov och har försökt att njuta av det! Åkte tyvärr på ngn sorts influensa innan nyår och låg däckad i flera dagar (inklusive nyårsafton).. Trodde aldrig att det skulle ta slut, men nu mår jag mucho mucho bättre! :) Jag är i Landskrona hos mamma och har min kusin här på besök. Idag har vi tagit det riktigt soft och hunnit se hur många filmer som helst, slåtts lite och ätit pistagenötter all day long! :)

Jag och min kusin har i flera dagar tittat efter någon resa till något varmt ställe och idag tog vi tag i saken och bokade resa till Sharm el Sheikh i Egypten! Sist jag var utomlands var Frankrike i maj och eftersom att jag är van vid att åka bort några gånger om året så har det börjat krypa i kroppen på sistone. Vintern har varit hård mot oss här i Sverige, så en liten resa till solen en vecka kommer vara så underbart, är riktigt glad! Jag, Jessica och Farah var ju i Hurghada vid denna tiden förra året, det var min första resa utomlands under vintern och det var så underbart att känna lite värme istället för kyla! Min kusin Nerin och jag testar Sharm el sheikh denna gången wooho! Jasmine från min gamla frisörklass är dessutom nere i Sharm just nu och henne kommer vi säkert hinna träffa lite, ska bli awsome.

Att vi dessutom ska bo på femstjärigt hotell känns HELT OKEJ!


Sharm el-sheikh


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vill också!! :( Ni kommer ha det så skönt! Ta med er lite sol hem!

2011-01-05 @ 09:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0