söndag

Hellu! Så var även denna helgen avklarad! Åkte till Göteborg i fredags och har varit här och umgåtts med min stora syster. Har hunnit shoppa och igår var jag på inflyttningsfest som slutade med en utgång, men jag kan tyvärr inte avslöja vart, haha! Resten av helgen har jag fikat med syster och kusiner, vi har hunnit med god sushi, Espresso House och Le pain francais och så gick jag loss och köpte ett helt nytt jogging-set och nya joggingskor. Nu ska det bara bli PYTTE lite varmare så att jag kan få användning för grejorna & bränna bort alla fikor!! Idag kunde jag även inviga en ny skinn-jacka då det var plusgrader i Göteborg. Vår? Snälla? Åker snart tillbaka till Borås och skola igen, buhu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0