back in Borås

Jag har varit i Egypten, kommit hem. Börjat skolan och nu är allt som vanligt igen. En månads ledighet bara FÖRSVANN. Gick fortast i världen. Igår satt vi klockan halv 12 hemma hos Fadia, jag, hon och Frida. Och helt plötsligt vill dom gå ut. Spontanaste kvällen EVER, jag gick från mjukis och tjocktröja till klar för utgång på 10 minuter. Alla som känner mig vet att detta är grymt för att vara jag. Nu ska jag städa och packa ner lite stuff inför en helg i Gbg. Ska umgås med min syster och imorn ska jag på inflyttningsfest. Ha en mysig helg everyone! PUSS



Jag med mina favvotjejer igår! Fan vad blond jag är, får en chock varje gång jag ser ett foto eller mig själv i spegeln.. Har haft nästintill svart hår hur länge som helst men i Egypten gjorde en frisör mig almost blonde :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Fyfan vad snygg du är darling!!

2011-01-23 @ 18:56:42
URL: http://blogg.amelia.se/louiset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0