weekend

Jag är så trött på att vara sjuk. Är sjuk varannan vecka känns det som och just nu har typ någon slags bihåleinflammation drabbat mig. Imorgon blir det apoteket och Life. Såhär kan man ju inte hålla på, jag efterlyser mitt immunförsvar.

Helgen har varit bra trots att jag inte har mått något vidare. Som tur är har jag haft David den här helgen som har tvingat ut mig på både det ena och det andra. Vet inte vad jag hade gjort här utan dig, helt seriöst. Du är min broke in Borås-bästis for sure!

Denna veckan väntar skola, diet och plugg. Det vanliga ni vet.. Tills det har blivit torsdagskväll, då kan vi vara glada igen!


 
Seb, jag och Malin i torsdags på xoy! ♥ 


Jag och min granne Lina! Också på xoy fast i lördags! Stammisar..

Kommentarer
Postat av: Rachel

åå, jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker om ditt blonda hår. jag tyckte att du var så himla snygg på fotona från barcelona när du har så mörkt hår. hmm.. jag får vänta med att bestämma mig tills du är i bcn igen, brun och snygg och blond? ;)

2011-02-28 @ 04:54:59
URL: http://rachel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0