28 februari 2011

Hej, varför fick jag så mycket läsare helt plötsligt? Något skumt har hänt här, vet inte om någon har länkat någonstans, men ni är typ tredubbelt så många som läser dessa dagar.. Om någon vet vad som har hänt så kan ni ju gärna informera mig om det, men tack annars ifall ni tycker att jag är intressant :)

Idag har jag varit en sväng inom doktorn, känns som att jag är stammis hos min doktor nu. Vi är homies och han skriver ut lite tips åt mig att hänga upp på väggen. Hur jag ska handskas med alkohol när jag har magkatarr exempelvis.. Haha.. Idag sa han iaf att han hoppades att vi inte skulle ses på ett tag framöver.. Vad han menade med det kan man ju fråga sig!

Fick sedan lite plugg gjort och mötte sedan upp David för att säga hej och hejdå. Han åker lite spontant sådär till Milano i några dagar, orättvist. Han käkade, jag satt med mitt nässpray och höll på för fullt. Är detta okej på offentliga ställen undrade jag? Vet inte vad jag fick för svar haha..

Sedan träffade jag min trevliga granne Irena på en fika. Pratade lite om livet, shoppade lite basplagg och nu är jag hemma igen. Vill så gärna träna, det rycker i träningsnerverna idag.. Ikväll kan man gå på box, på karate eller thaiboxning. Men inget av det kan jag. Sitter här och snorar & får bihåleinflammationsattacker (haha) istället! Fan!!

 


Jag och Davveh!



Kommentarer
Postat av: Farah

Vad kul att du har 3 läsare nu!

2011-02-28 @ 20:46:50
Postat av: David Pettersson

Krya på dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0