vänner, klänningar och te



Hej och good morning! Jag är inte uppe frivilligt såhär tidigt en lördag, det lovar jag. Kunde inte sova inatt, så jag gick upp och drack lite te. Sedan fastnade jag i klänningsletande. Lyssnar på Melissa Horn och helt plötsligt blev det ljust, mysigt. Jag letar klänning till min vän Farahs bröllop i sommar. Tänkte för en gångs skull vara ute i god tid och slippa stressa i sista sekund som vanligt. Hon gifter sig den 1 juli, vilket perfekt datum. Hittade dessa tre klänningar, alla från H&M. Jag älskar H&M och hittar oftast allt jag behöver där när jag måste ha något, men det är faktiskt lite tråkigt att köpa klänning för bröllop på H&M och riskera att 5 andra kommer i samma klänning.. Melissa Horn är så grym! Nu ska jag sova lite lite. Puss!

Haha.. jag kom förresten på att det är typ 5 månader kvar till bröllopet, no way att jag kommer kunna köpa en nu utan att smygbära den. Den i mitten var väldigt fin. Till Barcelona istället kanske. Det kommer bli sista minuten till bröllopet inser jag faktiskt. Kan du gifta dig snart eller?


Sööööta och snart gifta.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker att den gråa är finast!

2011-02-20 @ 10:44:48
Postat av: Farah

Jag tycker den i mitten eller den grå!

2011-02-21 @ 15:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0