BCN

Vilka är alla ni som läser här egentligen? Det är ju världens tråkigaste blogg just nu, men jag blir glad att det är rätt många som läser. Aldrig lämnar någon en enda kommentar haha, men ni läser iaf, det är det viktigaste! :)

Idag har varit en grym dag. Ni vet, vissa dagar är helt enkelt bra mkt bättre än andra. Jag fick bland annat jobb i Barcelona idag. Hade en liten telefonintervju och nu är egentligen allt klart. Vill verkligen dit i sommar, så jag håller tummarna för att allt ska fixa sig med boende. Dessutom måste jag hinna klart alla mina kurser innan jag bara kan åka iväg. Men fixar det sig så blir det alltså Barcelona i sommar. Fan, vad skönt det kändes å skriva.. Barcelona i sommar, Barcelona HELA SOMMAR'N, Barcelona, Barcelona! Känner på mig att sommaren 2011 kommer bli spektakulär.

Men som sagt, massa annat att fixa innan den spektakulära sommaren. Typ skola och massa träning innan beachen! Och typ sova nu. Snart!







Älskar dessa bilderna från BCN 2009. De två sista är ifrån en kväll när det var någon sorts midsommar i Barca. Det firades av jag vet inte hur många tusentals människor som var nere på stranden. Vi var totalt oförberedda och trodde att det skulle vara lite beachparty, men fy vilken kväll. Det var något med stämningen!

Kommentarer
Postat av: Dada

Mäh...jag läser juh varje dag. Men oftast från telefonen o där e ju så bökigt att kommentera. Men du ska veta att jag har velat kommentera massa gånger =)



KOmmer du förbi idag?



Puuuuuuusss

2011-02-18 @ 10:21:09
Postat av: Emma P

jag läser också ;)

2011-02-18 @ 14:06:04
Postat av: Jessica

Hallå jag kommenterar ju! :)

2011-02-18 @ 15:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0