tuesday


Cha! Jag sitter på bus4you på väg mot Göteborg. Älskar verkligen bus4you. Skönt och så får man kaffe. Och så finns det trådlöst internet, grymt för mig. Jag är besatt av internet, det är helt sjukt. Tror att jag har varit det i flera år nu. Jag har alltid ett behov av att kolla allt möjligt. Aftonbladet, bloggar, mail, skolsidor, nätshops, facebook. Det finns alltid en anledning att koppla upp sig. Därför tänkte jag införa en internetfri dag frånochmed nu. Spelar ingen roll vilken dag det blir, men någon dag i veckan kommer bli internet-fri iaf!

Jag tänkte faktiskt inte skriva något om den här saken här, men skitsamma, jag gör det ändå. Jag är ändå sämst på att hålla sånt här för mig själv, speciellt när jag sitter här på en buss & utan en mobiltelefon för tillfället. Kan liksom inte ringa och prata av mig med någon, därför får bloggen ta smällen. Ska till Gbg idag för att jag ska på en intervju till programmet Robinson.. Alla vet nog vilket det är & vad det går ut på! Jag sökte själv och trodde verkligen inte att jag skulle få en intervju. Det är så svårt att veta vad dom vill ha med för folk men nu sökte jag och nu fick jag min intervju. Jag är lite positivare nu, en intervju betyder alltid att man har stor chans att komma med, så nu går jag dit, bjuder lite på mig själv och ser vad som händer! Kommer jag inte med så kan jag ju söka tills jag är 60, haha. Är därför inte alls nervös, ska bli kul. Hörs sen!




Haha.. fan.. jag kom precis på att jag blev lite osäker på tiden då jag skulle vara på plats för intervjun- fan fan, var det 15.30 eller 16.30? Min buss är framme i Gbg 15.35. Vad händer om man är en timme sen tror ni? Haha, detta är så typiskt mig. Hatar tider! Jaja, vi får väl se!


Kommentarer
Postat av: Farah

Hur gick det?

2011-02-23 @ 08:18:18
Postat av: Anonym

det gick bra faris! allt är ju så fuffens där, dom väljer ju folk efter hur bra/dåligt dom kommer passa med varandra, så det beror ju helt på vilka som söker! vi får se!

2011-02-23 @ 18:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0