psykvarning

Jag sitter i skolan själv. Tog precis en liten pluggpaus & tänkte att jag skulle passa på att ta ett litet foto på mig själv när jag sitter här å har tråkigt så att jag kunde visa er. För att visa er lite extra så gjorde jag en pose där jag håller en finger-pistol med huvudet. Satt här och posade lite olika med pistolen framför huvudet. Tittar åt sidan och ser två utbyteskillar med öppna munnar.. Dom undrar säkert var fan dom har hamnat. Kallt och svenskar med psykiska störningar tänker dom nog. Dom tittar fortfarande. Jag skäms lite.

Kommentarer
Postat av: Dada

hhahahaaa....sååå typiskt dig <3

2011-02-24 @ 13:20:21
Postat av: Jessica

Hahaha ja, typiskt dig! :)

2011-02-25 @ 09:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0