kan någon förbjuda Big Brother?

Idag när jag går in på Aftonbladet och vill läsa lite om vad som händer i världen. Det är så sjukt viktigt för mig att man håller sig någorlunda uppdaterad om vad som händer omkring en. Jag älskar och inspireras av folk som är kloka och allmänbildade, det är det bästa man kan vara enligt mig. Tyvärr så är Big Brother det första man ser överallt nuförtiden. Jag blir så jävla förbannad.

Jag har sett ETT avsnitt av BB i mitt liv, och det var nu den här omgången då det första avsnittet sändes. Man fick se alla deltagare som skulle vara med, och jag blev bara mer och mer arg efter varje deltagare som visades.

Finns det verkligen folk i vårt land som är så pantade? Snälla, kan någon förklara, för jag förstår inte grejen med att gå med i detta tv-program? Jag läste en artikel om det här paret som gick med och höll det hemligt att de var ett par. Snubben där fick ju tydligen en psykos av något slag. De höll ut i 6 dagar, sedan hade dom sex som hela Sverige fick vara med & se, killen fick någon sorts psykisk störning, började svamla osammanhängande och sen skickades dom hem igen. Vad fan var meningen med detta? Kunde ni inte stannat hemma, haft det mysigt, gått till era jobb och levt ett normalt liv? Tydligen ville de pröva sitt förhållande. Det måste vara det dummaste jag någonsin har hört. Om detta inte är skrämmande, så vet jag inte.

Ni som tittar, hur fan kan ni stödja ett så patetiskt program? Vet att folk tillochmed betalar på nätet för att få följa de här människorna dygnet runt. HUR intressant kan det vara att följa? Gå ut och titta på folk istället. Snälla sluta titta på det här programmet, folk ska fan inte få tjäna pengar på att vi sitter och tittar på hjärndöda. Och ni som betalar för att få se, herregud. Skaffa ett fadderbarn eller ge ert stöd till något viktigare.



Kommentarer
Postat av: rachel

Okej, jag ska sluta kolla jag lovar...

2011-02-28 @ 21:15:45
URL: http://rachel.blogg.se/
Postat av: David Pettersson

Sämsta skiten som någonsin nått tv-rutan...

Postat av: Louise

Håller verkligen med... Har aldrig ens sett det men det lockar inte ett dugg!

2011-02-28 @ 23:08:28
URL: http://loullo.blogspot.com
Postat av: Anonym

Väl talat, Emma!

2011-03-01 @ 13:03:51
Postat av: Jessica

Du har sååå rätt! Hur fan kan man betala för att se det? Vi lever i en sjuk värld....

2011-03-01 @ 19:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0