vad ska man vara?

 

Emma och jag gjorde varandra blonda häromdagen. Just när jag sitter med rejäla mängder blekning i håret och riskerar att bränna sönder det lilla hår där är kvar nu efter blekningarna, får Emma för sig å säga: faan, vi är ju egentligen så mycket snyggare i mörkt hår.. Där satt jag, typ i ett desperat försök till att bli blond och får höra att jag ändå inte kommer lyckas. Det är svårt. Mörkt hår gör sig så mycket finare i dagsljus tycker jag. Glansigt, jämnt och utan risk för att se gult ut. Men by night är blondiner så mycket snyggare. Man kan tillochmed ha på sig helsvart och slippa se ut som en punkare, fattar ni vilken grej det är? Det är ett tufft val det där med vad man ska vara. Naturligt vet jag inte vad det betyder. Det döljer sig långt någonstans där under.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0