messy

YESSS! Jag fastnade i Skåne lite till, haha! Det blir alltid såhär, när jag har stannat i några dagar så kommer jag inte iväg härifrån.

Mitt liv och mina tankar är så messed up just nu. Önskar att jag kunde förklara, men detta är faktiskt det enda på länge som jag inte vill ta med någon annan än mig själv. Jag älskar att jag har folk runt om mig som kan ge mig bra råd när jag är lite lost, men denna gången måste jag ta detta med mig själv och ingen annan.

Kan inte hjälpa att jag tänker med magkänslan istället för med huvudet ibland, men jag är bara sån. Det går inte att förändra. Och absolut inte just nu. Det är ingen som vet vad jag pratar om men skitsamma nu.

Jag längtar tills sommaren är över. Då ska jag sitta på min egna takterass och njuta av den sista sommarsolen, vara 21 år gammal, dricka lite rosé och vara stolt över mig själv för att jag överlevde en sommar full av jobb och ingen semester. Eller så tar jag bara en dag i taget, haha.. Allt är så messy, men ändå så jävla bra. Det är ändå inte kul med mellanmjölk. (får trösta mig med något). PUSS, njut av solen!


BCN 2009. Hade precis tagit studenten. Livet lekte och håret var långt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0