njuta av livet lite

My god. Jag har jobbat 5 heldagar i rad, det var längesen!! Har så sjukt mycket ork, vet inte vad som har hänt. Jag hade kunnat jobba hur mycket som helst, träna, plugga, festa. Göra allt liksom. Det är nog vädret, jag har känt mig nergrävd denna vintern. Har typ vaknat till liv nu och känner igen mig själv igen..

Imorgon blir det en ordentlig vilodag. Plugg, vila och spa hemma, haha. Nästa vecka kommer typ ta mitt liv, men kommer nog vara såå kul också.

Måndag: Jobb på H&M 6-15
Tisdag: Jobb på H&M 6-15 och sedan åka till Stockholm
Onsdag: Utbildning med Björn Axén och sedan umgås med syster :)
Torsdag: Utbildning igen och sedan tillbaks till Borås
Fredag: Jobb för Björn Axén i Göteborg
Lördag: Jobb för Björn Axén i Göteborg och sedan tåget till Skåne för att träffa alla mina älsklingar. (dör av saknad)

Jag kommer typ dö, men det ska bli kul. Ska försöka plugga emellan och njuta av livet någonstans där mitt i allt också! OK, nu ska jag möta upp David och Renato på Viskan. Kanske blir lite fest eller så ikväll ändå..

PUSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0