freeeeeeedag

Idag kickade jag loss första jobbdagen med Björn Axén. Är så glad över detta jobbet, det är grymt kul att sälja. Speciellt när man säljer bra grejer. Sålde på min egen syster idag haha, då gillar man faktiskt grejerna också.

Fattar inte hur jag lyckas få de flesta jobb jag vill ha, men jag tror att det handlar om att tänka möjligheter istället för omöjligheter. Jag hade inget jobb till sommaren, men jag bestämde mig för att jag inte tänkte stå utan i sommar, det fanns inte för mig. Nu har jag helt plötsligt 2 jobb! Prata med folk vart du än är, det är alltid någon som känner någon. Imorgon jobbar jag 10-17 på Nordstan igen (KOM Å LÖRDAGSSTYLA ER!) och sedan springer jag till första bästa tåg och tar mig till Skåne & kickar loss med mina favoriter. Ni fattar inte hur mycket jag längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0