fail


Verkar som att jag lämnar Skåne imorgon och drar till Borås igen. Allt känns så fail just nu, går inte att förklara. Önskar att jag kunde bo där jag vill bo och ha dom jag vill ha omkring mig. Man kan inte få allt man vill, tyvärr.

Imorgon åker jag mot Borås iaf. Känns jobbigt men jag har tusen saker att fixa hemma. Mina träningskläder väntar dessutom på mig, så det finns faktiskt något att längta efter. Jag skiter i allt vad beach 2011 heter men jag mår fan sämst utan att ha fått röra på mig på hur länge som helst. Det kommer bli extremt mycket joggingrundor för att rensa skallen och kroppen på all skit. Fest och livskvalité i all ära, men jag förstår inte hur folk klarar av att leva såhär alltid. Dags för detox igen typ.

Allting går så jävla bra just nu, men allting känns så fail. Jag saknar alla här utan att ens ha åkt härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0