måndag/ny vecka

Svensk politik känns inte som världens roligaste grej just nu. Jag är jävligt besviken på Sverige och Sveriges invånare. Det är ju världens hysteri just nu, och det enda man hör folk säga är att det är en katastrof att SD fick så många röster, men vem var det egentligen som röstade? (typ, vem vareee som kastaaa?)

Det gör mig riktigt ledsen och förbannad att det nu är ett faktum att många i min närhet (som jag säkert träffar dagligen och kanske tillochmed tycker bra om) har röstat på SD och hjälpt dem till den svenska riksdagen. Jag går fortfarande runt och tror att det har blivit ngt slags fel i röstningen.. Att det omöjligt kan vara så många som står bakom SD och deras politik. 

Aja, det finns ingenting man kan göra just nu så nu pratar vi inte mer om det på ett tag, eller vad tycker ni? Jag är just nu helt totalt slut. Det blev en lång dag med skola, handling, matlagning och till slut lite härlig träning på Onyx. Jag har redan träningsvärk, fantastiskt!

Nu tänkte jag däcka och sova bäst.



Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

vi packar väskorna om 4 år när sdpacket förmodligen blir störst :)

2010-09-21 @ 10:52:34
Postat av: Anonym

dom är inte kloka!

2010-09-21 @ 12:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0