söndagsproblem

Idag är världens segaste dag. Jag har en miljon saker att göra, men ingenting går idag. Allt får vänta till imorgon. Jag och Celina (min lilla fina inneboende) tog tag i livet igår och firade med piggelindrinkar.. Det tog 3 timmar att hitta något att ha på sig, jag skojar inte.. Tänk er att vi bor väldigt litet och trångt, 3 tjejer. Hade någon filmat mig igår när jag gick runt och försökte ta på mig så hade ni blivit chockade över hur fula ord jag kan.

Våra killkompisar Sebastian och Christian kom sedan över och skulle ha lite förfest med oss. Dom höll på att tappa haka och tänder när dom såg högarna med kläder och bombnedslaget. Ingen av dom hade sett något liknande i sitt liv sa dom.. Sen gick vi till xoy och skulle dansa, Celina och Camilla tog sig aldrig riktigt in så jag fick hänga med Seb och Chril, vi kickade loss på dansgolvet. Det var lite varmt.

Idag har jag panik. Dom har fan rätt, jag har inte iheller sett ngt liknande i mitt liv, hur ska vi lösa det här egentligen? Har lite panik inför imorgon också. Jag ska köpa en ny dator, ny TV, ny telefon och ny miniräknare. Fattar ni? Så mycket tekniska prylar på en och samma gång, jag kommer bli så jävla rånad. Jag hatar tekniska prylar. För dyrt, för jobbigt att bestämma sig vilket man ska ha. Hemsk dag, men det blev iallafall fralle-frulle & färskpressad juice i början av söndagen, så jag är nöjd ändå.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag älskar att läsa dina inlägg.. Fortsätt med uppdatering tack :) Love!

2010-09-14 @ 13:19:39
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

Vill tipsa om min tävling där du kan vinna ett valfritt plagg ifrån; www.mahingo.com, missa inte chansen! :)

2010-09-14 @ 13:36:57
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0